Overweeg je ons in te zetten voor (meer) muziek en dans op school? Wij komen graag een presentatie geven bij jullie op locatie. Enige dat je hoeft te doen is contact op te nemen!
Klachtenprocedure Tussen Zang en Dans BV
1. Inleiding
We hopen natuurlijk dat alles altijd naar wens verloopt, maar het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over onze diensten of het gedrag van iemand die met ons samenwerkt. In dat geval horen we dat graag, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Deze klachtenprocedure legt stap voor stap uit hoe je een klacht kunt indienen en wat je van ons kunt verwachten. Voor meer informatie kun je ook terecht bij de Algemene Leveringsvoorwaarden op onze website: www.tussenzangendans.nl.
Onze directeur, Steffen Dosoe, is degene die klachten behandelt.
Wanneer wordt een klacht niet in behandeling genomen?
• Als de klacht gaat over iets waarover eerder al een klacht is ingediend en behandeld.
• Als het gaat om een situatie die meer dan een jaar geleden heeft plaatsgevonden.
• Als er toen een duidelijke mogelijkheid was om bezwaar te maken, maar dat niet is gebeurd.
• Als er al een rechtszaak loopt of als het gaat om een zaak waar de officier van justitie bij betrokken is.
2. Hoe kun je een klacht indienen?
• Vertrouwelijke behandeling: We behandelen elke klacht altijd vertrouwelijk.
• Wat moet een klacht bevatten?: Een klacht moet ondertekend zijn en in ieder geval de naam en het adres van de indiener bevatten, de datum, en een omschrijving van de gebeurtenis waartegen de klacht is gericht.
• Waar moet je de klacht naartoe sturen?: Je kunt je klacht schriftelijk richten aan de heer S. Dosoe, via info@tussenzangendans.nl. Wij registreren alle klachten en bewaren deze vijf jaar.
3. Wat gebeurt er na het indienen van een klacht?
• Binnen vijf werkdagen na ontvangst krijg je van ons een schriftelijke bevestiging. Hierin staat ook hoe lang de afhandeling ongeveer zal duren, wie verantwoordelijk is voor het advies, en de mogelijkheid om gehoord te worden.
• Als we besluiten je klacht niet in behandeling te nemen, laten we dit binnen vier weken schriftelijk aan je weten.
• Termijn van afhandeling: We streven ernaar om een klacht binnen zes weken af te handelen. Indien nodig kan deze termijn met maximaal vier weken worden verlengd, met opgave van de reden.
• Informatie naar de betrokkenen: De persoon waarover de klacht gaat, ontvangt binnen vijf werkdagen een afschrift van de klacht. Ook zij worden geïnformeerd over de voorgenomen afhandeling en de mogelijkheid om gehoord te worden.
• Gehoord worden: Als jij of de persoon waar de klacht over gaat graag gehoord willen worden, zal dit plaatsvinden door de klachtenbehandelaar. Er wordt een verslag gemaakt van dit gesprek.
• Standpunt en besluit: De betrokken persoon krijgt de gelegenheid om zijn of haar standpunt toe te lichten. Op basis van alle verzamelde informatie neemt de klachtenbehandelaar een besluit.
• Communicatie van het besluit: Je ontvangt schriftelijk bericht over het besluit en eventuele maatregelen die hieruit voortvloeien. Ook informeren we je over de mogelijkheid om in beroep te gaan, zoals beschreven in artikel 17 van de Algemene Leveringsvoorwaarden. De uitspraak die hieruit volgt is bindend voor ons.